Bel gratis: 0800 - 023 29 75
Belangrijke mededeling

Belangrijke mededeling

apetito slachtoffer van cyberaanval. Grote verstoring onvermijdelijk.


 

Woensdag 31 augustus 2022

Onze klantenservice is telefonisch langer bereikbaar!

Voor consumenten zijn wij per direct iedere werkdag van 8:00 tot 18:00 uur te bereiken op tel. 0800 - 023 29 75, zoals u het van ons gewend bent.

Belt u na 18:00 uur? Dan krijgt u ons antwoordapparaat en kunt u een voicemail inspreken. Wij helpen u graag verder.

 


 
Woensdag 10 augustus 2022

Goed nieuws!

Na een lange periode enkel dinerdozen te hebben kunnen leveren, hebben we vandaag goed nieuws voor u. Met onmiddellijke ingang kunt u uw favoriete maaltijden weer bestellen! Met de vrije keuze binnen onze à la carte maaltijden zetten we een grote en belangrijke stap naar de gebruikelijke gang van zaken.

De à la carte maaltijden kunnen wij leveren vanaf week 33. Houd voor het bestellen van deze maaltijden rekening met een bestelperiode van minimaal een week.

Het kan voorkomen dat een artikel door de problemen van de afgelopen weken tijdelijk uit voorraad is. In dat geval zullen wij de betreffende maaltijd vervangen door een andere maaltijd uit uw bestelling om zeker te zijn dat u deze maaltijd lekker vindt.

 

Bijgerechten, soepen en desserts
Bovengenoemde vrije keuze geldt ook weer voor onze bijgerechten, soepen en desserts. Ook hier geldt dat de beschikbaarheid in het begin nog wisselend kan zijn.

Bestellen
Het bestellen van maaltijden en dinerdozen kan via tel: 0800 - 023 29 75 van 08:30 tot 17:00 uur. Daarnaast kunt u ook en mail sturen naar het vertrouwde e-mailadres klantenservice@apetito.nl. Het tijdelijke e-mailadres apetitobv@gmail.com zullen we langzaam afbouwen. Ook blijft Facebook Messenger actief.

Webshop
Het bestellen van à la carte maaltijden via onze webshop www.apetito-shop.nl zal nog even op zich laten wachten. Naar verwachting zal deze begin september weer in de lucht zijn. Zodra onze webshop klaar is voor gebruik, zullen wij dit uiteraard met u delen.

Drukte op klantenservice
Met deze ontwikkeling verwachten wij een toenemende drukte op onze klantenservice. Wij doen ons best u zo spoedig mogelijk te woord te staan om uw bestelling aan te nemen en eventuele vragen te beantwoorden. Wij hopen op uw begrip.

Tot slot danken wij onze klanten voor hun steun en begrip van de afgelopen periode. We zijn blij u deze mogelijkheid weer te kunnen bieden.


 

Woensdag 3 augustus 2022

De afgelopen maand hebben we veel werk verzet om onze klanten van maaltijden te blijven voorzien met onze beschikbare dinerdozen. Ondertussen is er hard gewerkt aan ons herstel, waarvan een deel van de problemen reeds zijn opgelost. We hopen de komende periode de resterende problemen op te lossen en snel terug te keren naar de gebruikelijke gang van zaken.


Dineren à la carte
Waar we uiteraard aan werken is de beschikbaarheid van onze à la carte maaltijden. De eerste voorbereidende stappen zijn gezet om deze maaltijden op korte termijn weer te kunnen leveren en u als consument weer de vrije keuze te kunnen geven. Wanneer dit precies zal zijn, is nog niet met zekerheid te zeggen. Uiterlijk volgende week komen we met definitieve informatie wanneer u uw favoriete maaltijden weer kunt bestellen.


Webshop
Naar verwachting zal het begin september weer mogelijk zijn om te bestellen via onze webshop. Hier wordt nog hard aan gewerkt. Het kost allemaal meer tijd dan gehoopt, omdat delen van de webshop opnieuw gebouwd moeten worden. Wanneer we een exacte datum hebben, zullen we u hiervan op de hoogte stellen via onze website, Facebook en onze nieuwsbrief.


Contact
Bestellen kan nog altijd via tel: 0800 - 023 29 75 van 08:30 tot 17:00 uur. Daarnaast blijven wij u graag te woord staan via apetitobv@gmail.com en Facebook Messenger. Voor vragen over facturen kunt u mailen naar factuur.apetito@gmail.com.


apetito zakelijk
Voor zakelijke klanten is onze binnendienst weer bereikbaar via binnendienst@apetito.nl en tel: 0541-581720. Let op, dit is enkel voor zakelijke klanten.

Zodra het weer mogelijk is om via online-bestelsystemen bestellingen te plaatsen, zullen wij u uiteraard zo spoedig mogelijk informeren.

 

 


Woensdag 13 juli 2022

Voor consumenten zijn wij per direct iedere werkdag van 8:30 tot 17:00u te bereiken op tel. 0800 - 023 29 75. Verder is het productaanbod uitgebreid en kan nu gekozen worden uit de volgende dinerdozen:

- Hollandse keuken (art. 93922)
- Keuze van de kok (art. 93928) - glutenvrije recepturen
- Grote porties (art. 93929)
- Gewoon lekker (art. 93930) - melkeiwit- & lactosevrije recepturen
- Populaire gerechten (art. 93932)
- Vegetarische maaltijden (art. 93933)
- Natriumarme maaltijden (art. 93934)
- Natriumarme maaltijden (art. 93935)
- Gemalen maaltijden (art. 93920)
- Gepureerde maaltijden ( art. 47476)

Klik hier voor de inhoud van de dinerdozen. Let op, het kan zijn dat er dubbele of vervangende maaltijden in de doos zitten, afhankelijk van de voorraad.
Vanzelfsprekend blijven wij er hard aan werken om het productaanbod binnen afzienbare tijd verder uit te breiden.

Zakelijke klanten kunnen buiten de hierboven genoemde dinerdozen, kiezen voor iedere gewenste Multi Plus of JuniorVita receptuur evenals alle PWM-maaltijden als monodoos (inhoud 8 stuks). Bestellen kan via apetitozakelijk@gmail.com of uw accountmanager.

 


Dinsdag 5 juli 2022

Bent u consument en wilt u bestellen of heeft u een vraag, dan kunt u ons bereiken op de volgende manieren:

- E-mail: apetitobv@gmail.com
- Telefoon: 0800 - 023 29 75 (van 9:00 tot 12:00u)
- Facebook: Chatbericht in FB Messenger

Wij doen er alles aan om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn. Onze telefooncapaciteit is helaas echter nog beperkt waardoor het erg druk kan zijn. Houd daarom rekening met een wachttijd. Duurt het te lang, stuurt u ons dan een mail of chat (Facebook) en vermeld - ingeval van een bestelling - a.u.b. even uw NAW-gegevens, klantnummer en reguliere leverdag. Op die manier kunnen wij uw bestelling snel verwerken. Verder werken wij er hard aan om u weer meer keuze te bieden. Op dit moment kunt u kiezen uit één van de volgende dinerdozen (inhoud 7 maaltijden):

- Verrassingsdoos - 7 willekeurige maaltijden
- Gepureerde maaltijden - winVitalis (7 maaltijden uit 12000-reeks)
- Populaire gerechten (art. 93932)
- Keuze van de kok (art. 93928) - glutenvrije recepturen
- Gewoon lekker (art. 93930) - melkeiwit- & lactosevrije recepturen
- Vegetarische maaltijden (art. 93933)
- Natriumarme maaltijden (art. 93935)

Bent u een zakelijke klant en wilt u bestellen of heeft u een vraag, dan kunt ons bereiken via:

- E-mail: apetitozakelijk@gmail.com
- Telefoon: mobiele telefoonnummer van uw accountmanager

 

 


Woensdag 29 juni 2022

Alle bestellingen voor de leverdagen 27 t/m 29 juni zijn - zo goed als mogelijk is in deze situatie - uitgeleverd. Bovendien hebben we in de tussentijd met nagenoeg al onze klanten contact kunnen hebben en op basis daarvan proberen we de komende periode eenieder zo goed mogelijk van maaltijden te voorzien. Mocht u nog niet door ons gebeld zijn, mail ons op apetitobv@gmail.com of stuur ons een chatbereicht via Facebook Messenger. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Helaas zijn we nog bereikbaar op ons algemene telefoonnummer en e-mailadres. Er owrdt alles aan gedaan om dit weer operationeel te krijgen.

 

 


Maandag 27 juni 2022

Op 25 juni is de apetito-groep slachtoffer geworden van een cyberaanval. Hierbij zijn onze servers aangevallen waardoor wij niet of nauwelijks toegang hebben tot onze IT-systemen. Hierdoor is ons vermogen om te opereren ernstig belemmerd. Ons crisismanagement en onze IT-teams (bijgestaan door gespecialiseerde externe partners) werken de klok rond om kritieke systemen zo snel mogelijk weer in werking te stellen. Wij verwachten de komende periode echter aanzienlijke verstoringen terwijl wij deze problemen aanpakken.

Wat hebben we reeds ondernomen?

Er is aangifte gedaan bij de (lokale) politie instanties. Het centrale aanspreekpunt voor Cyber criminaliteit in Keulen (ZAC NRW) is eveneens ingeschakeld en in Nederland is melding gedaan bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Of en in welke mate persoonsgegevens ontvreemd zijn, is op dit moment niet te zeggen en maakt vanzelfsprekend onderdeel uit van het onderzoek.

Welke gevolgen zal dit hebben voor de klanten?

Wij zijn ons ervan bewust dat deze situatie een aanzienlijk ongemak voor onze klanten zal veroorzaken en wij zullen alles in het werk stellen om de zaak zo snel mogelijk op te lossen. Momenteel kunnen we echter nog niet inschatten per wanneer wij weer in staat zullen zijn om producten uit te leveren. We werken intensief aan alternatieve leveringen om de maaltijdverzorging aan onze klanten te garanderen.

Nieuwsbriefinschrijving