Klanttevredenheidsonderzoek
Even geleden hebben we getest hoe tevreden onze klanten van ons Dineren à la carte assortiment met ons zijn. Daarbij zijn we beoordeeld met een gemiddelde score van 8,3! Daar zijn we bijzonder trots op! Onze klanten zijn het meest tevreden over onze klantenservice, de vriendelijkheid van onze chauffeurs en de uitgebreide mogelijkheden die ons assortiment biedt. Aan dit onderzoek deden 1.361 klanten mee.
Onze klantenservice
Over onze klantenservice hebben we lovende reacties mogen ontvangen, waarvoor dank! Het contact met onze telefonisten wordt als zeer prettig ervaren.
Ze zijn goed bereikbaar en in staat u snel en adequaat te helpen, zowel telefonisch als per mail. Het plaatsen van een bestelling via onze klantenservice wordt dan ook als zeer eenvoudig beoordeeld!
De top 5 bevindingen over onze klantenservice:
1. "Telefonisten zijn vriendelijk."
2. "Bestellen bij klantenservice vind ik eenvoudig."
3. "Jullie klantenservice is telefonisch en per mail goed bereikbaar."
4. "Mijn eventuele klachten worden en snel en naar wens afgehandeld."
5. "Ik vind dat de telefonisten goede kennis hebben."
Spreken met onze diëtist
Meerdere klanten weten ook het contact met onze diëtist te waarderen, om vragen te stellen over onze maaltijden en advies te krijgen over hun persoonlijk eetsituatie.
Onze servicechauffeurs
Onze klanten zijn het meest te spreken over de stiptheid van de bezorging en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze chauffeurs.
Dat we werken met vaste chauffeurs wordt zeer gewaardeerd. U hebt altijd een vertrouwd gezicht aan de deur en dat voelt goed.
Top 5 bevindingen over onze servicechauffeurs:
1. "Fijn dat het altijd dezelfde chauffeur is."
2. "Maakt graag een praatje met me."
3. "Chauffeur is vriendelijk!"
4. "Bezorging is netjes op tijd."
5. "Mijn chauffeur helpt mij goed door de maaltijden in de vriezer te doen."
Ons assortiment
Vanzelfsprekend waren we zeer benieuwd hoe ons Dineren a la Carte assortiment beoordeeld zou worden.
Uit de enquête blijkt dat de maaltijden goed in de smaak vallen en de grootte van ons assortiment en de keuze binnen de verschillende categorieën gewaardeerd worden. Dat horen we uiteraard graag!
De top 5 bevindingen over ons assortiment:
1. "Maaltijden zijn lekker en kwaliteit is goed."
2. "Complimenten aan de chef!"
3. "Portiegroottes zijn prima."
4. "Voldoende keuze, met wens tot verdere uitbreiding van natriumarm en vegetarisch."
5. "Blij met gevarieerde keuze tussen internationale maaltijden en Hollandse AVG-tjes."
De nasi goreng komt als meest geliefde maaltijd naar voren. Ook werd aangegeven dat maaltijden met gebakken aardappelen op hun best zijn wanneer ze in de oven worden bereid.
Hartelijk dank!
We zijn zeer tevreden met de resultaten van ons onderzoek. Hartelijk dank voor de moeite die u hebt genomen om uw mening met ons te delen. Dat waarderen we zeer!